Історія України
Тема
уроку
|
Форма
роботи
|
1.Пилип
Орлик і його Конституція
|
та записати основні положення
Конституції П.Орлика
|
2. Церковне
життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво
|
Опрацювати параграф 30 та скласти
кластер
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
3. Імперський наступ на автономію Гетьманщини.
|
Переглянути матеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=l0mPiwaBfmQ та відповісти на запитання: 1. Яку назву мав орган, який слідкував за діяльністю гетьмана та козацької старшини? 2. Який гетьман вимагав від імператора скасувати заходи Малоросійської колегії? 3. Кому було передано владу в Україні після смерті Данила Апостола? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
4. Ліквідація гетьманства та козацького устрою в Україні
|
Переглянути матеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Fjjxq3BsnxQ та відповісти на запитання: 1. Хто був останнім гетьманом України? 2. В якому році видано указ про ліквідацію гетьманської влади в Україні? 3. В якому році ліквідовано Запорізьку Січ? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
5. Нова Січ
|
Тема уроку
|
Форма роботи
| |||||
6. Практичне занятя. Уявна мандрівка до історико-культурних пам'яток України доби бароко.
|
Переглянути матеріали за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=6nY4fRY7omo та заповнити таблицю
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
7. Правобережна Україна.
|
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=OXRCYQbJjKM |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
8. Культура в 20-90-х рр.18 ст.
|
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xYneunqfgEA |
Всесвітня історія
Тема
уроку
|
Форма роботи
|
1. Початок
індустріальної революції
|
Опрацювати параграф 22 та виписати
основні поняття
|
2. Освічений
абсолютизм
|
Опрацювати матеріали за посиланням:
-
В чому виражався освічений абсолютизм?
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
3. Міжнародні відносини
| Опрацювати матеріали за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tafgmcOvngs та відповісти на запитання: 1. Чому у 18 ст. війни велися не між державами, а між коаліціями? 2. Чому міжнародні відносини 18 ст. називають балансом сил? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
4.
| Опрацювати матеріали за посиланням: та відповісти на запитання:
1. Яку назву мало перше постійне поселення в Північній Америці?
2. Які види господарств розвивались у штатах? 3. Коли підписано «Декларацію про незалежність США»? 4. Хто став першим Президентом США? 5. Коли прийнято Конституцію США? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
5.Практичне заняття № 5. Ідеї епохи Просвітництва, відображені в Декларації незалежності Сполучених Штатів |
Пригадуємо інформацію про епоху
Просвітництва (слайди № 3-5), просто читаємо
працюємо з історичними джерелами та
надаємо письмові відповіді на запитання до них (слайди № 11-12)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-spolucheni-shtati-ameriki-viyna-za-nezalezhnist-18695.html |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
6. Держава Великих Моголів. Перське царство. |
Переглянути презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-indiya-ta-persiya-v-xvi-xviii-st-167878.html та надати відповідь на запитання: - Які спільні риси в розвитку держав ви помітили? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
7. Китай. Японія |
Переглянути презентацію за посиланням:
та надати відповідь на запитання: - Які спільні риси в розвитку держав ви помітили? |
Історія рідного краю
Тема
уроку
|
Форма
роботи
|
1. Наш край
під час Північної війни
|
Опрацювати параграф 11 підручника та
скласти хронологічний ланцюжок
|
2. Російська
експансія після Полтавської битви
|
Опрацювати Ст..212 – 217 та записати наслідки Прутського походу 1711 р. для
нашого краю
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
3.
|
Опрацювати ст.218-221 підручника та відповісти на питання № 8, 9, 11 на сторінці 227
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
4. Суперництво великих держав на території краю
|
Опрацювати тему 13 підручника та визначити роль нашого краю у російсько - турецькій війні 1735 - 39 рр.
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
5. Урок узагальнення
| Створити колаж на тему "Наш край к.17- у Іп.18 ст.", спираючись на вивчений матеріал Про колажі можна почитати за посиланням: https://mrpl.city/blogs/view/tsikavinki-v-nush-mariupolya-kolazh Колаж можна зробити і в електронному вигляді. Як це зробити можна почитати тут: https://mycollages.ru/collage-faq/kak-sdelat-kollazh-na-kompyutere.html |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
6. Соціально-економічний розвиток краю в часи Нової Січі
|
Опрацювати тему 15 підручника та переказати її членам своєї родини
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
7. Українські землі в
2 половині 18 ст. Культура краю. |
Опрацювати тему 16 підручника та позмагатися у знаннях матеріалу зі своїми однокласниками
|
Мистецтво
Тема
уроку
|
Форма
роботи
|
1. Краса і
впорядкованість
гармонії співзвуч
|
Слухання музики:
Намалювати малюнок до однієї з
прослуханих композицій
|
2. «Злагоджене
змагання» солістів і туті
|
Слухання
музики:
Бетховен. Концерт для фортепіано, скрипки і віолончелі
з оркестром(фрагмент)-
https://www.youtube.com/watch?v=WH5GMpfsjnE
Максим Березовський. Хоровий концерт «Не отвержи мене во время старости». Ч. І (фрагмент) - https://www.youtube.com/watch?v=kQZR4F5fCXE
Вольфганг Амадей Моцарт. Реквієм.
«Лакрімоза» - https://www.youtube.com/watch?v=MlAuHoRXLes
-
Яка композиція сподобалась найбільше і
чому?
|
Тема уроку
|
Форма роботи
|
||||
3. Романтичні
образи в мистецтві
|
Переглянути презетацію за посиланням:
та заповнити таблицю
https://www.youtube.com/watch?v=htu_fDCaOGE Микола Лисенко. Дует «Коли розлучаються двоє» https://www.youtube.com/watch?v=pUAvSgkyTz8 Міхал Огінський. Полонез «Прощання з Батьківщиною» https://www.youtube.com/watch?v=ZTjTnnwkwEE - Який музичний твір сподобався найбільше і чому? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
4. Епоха видатних особистостей
|
Переглянути матеріали за посиланням : https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/shevchenko-hudozhnik3.html
та вілповісти на запитання:
1. Які художні техніки використовував митець? 2. Яка з його картин найбільше сподобалась особисто Вам і чому? |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
5. Реалістичний стиль у мистецтві
|
Переглянути матеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uIAqtiOY2ps та виписати суть поняття "Реалізм" |
Тема уроку
|
Форма роботи
|
6. Реалістичні образи на сцені
|
Переглянути презентацію за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-32-realistichniy-stil-u-muzichnomu-mistectvi-112793.html |
Немає коментарів:
Дописати коментар